Obchod: +420 800 159 826
Servis: +420 800 153 491
1. Uvedení daného produktu do provozu technikem poskytovatele, přičemž objednatel bere na vědomí, že služba uvedení produktu do provozu je službou poskytovanou na objednání a zpoplatněna cenou dle aktuálního ceníku, tj. není součástí bezplatné servisní péče.
2. Podepsání servisní smlouvy o bezplatné péči nejpozději do 3 měsíců ode dne uvedení daného produktu do provozu.
3. Instalace daného produktu a jeho provozování v souladu s návodem.
Bezplatná servisní péče zahrnuje:
Pravidelné roční prohlídky
Poskytovatel provede pravidelné roční prohlídky (dle ČSN 38 64 05 - Plynová zařízení - Zásady provozu) jedenkrát ročně mimo topnou sezónu. Součástí pravidelné prohlídky je seřízení tlaku plynu, kontrola hořáku, komory, kontrola funkce bezpečnostních prvků, termostatů a plynotěsnosti, případně zaškolení obsluhy. Provozovatel obdrží protokol o provedené prohlídce. Provedením pravidelné prohlídky je splněna povinnost, kterou ukládá provozovateli zákonč. 458/2000 Sb., § 62, odst. 2, písm. F).
Trvalá servisní péče
Poskytovatel se zavazuje udržovat produkty v plně funkčním stavu po dobu účinnosti smlouvy o poskytování technické podpory a servisní péče. V případě ohlášení závady s provozem produktu objednatelem je poskytovatel povinen zajistit kontrolu a popřípadě i nutnou opravu produktu prostřednictvím vyškoleného a nezbytně technicky vybaveného pracovníka.
Před objednáním servisního výjezdu musí provozovatel zkontrolovat body uvedené v kartě první pomoci a v případě, že technik přijede na opravu a nefunkčnost zařízení bude způsobena jedním z uvedených bodů, výjezd bude fakturován dle aktuálního ceníku poskytovatele.
Součástí trvalé servisní péče nejsou:
Poskytovatel může požadovat úhradu nákladů u závad, které byly způsobeny tím, že vlastnosti (přívod el. energie, přívod plynu, stav odtahů spalin a sání vzduchu, teploty prostředí) neodpovídají požadavkům výrobce uvedeným v návodu k obsluze zařízení.
SPECIFIKACE SERVISNÍ PÉČE PO UPLYNUTÍ 5 LET TRVÁNÍ SMLOUVY
Po ukončení poskytování bezplatné servisní péče bude poskytovatel poskytovat následnou servisní péči:
Pravidelné prohlídky se provádí (dle ČSN 38 64 05-Plynová zařízení - Zásady provozu) jedenkrát ročně mimo topnou sezónu (květen-září). Pravidelným prováděním prohlídek se snižuje možnost vzniku závad a udržuje se vysoká spolehlivost a účinnost zařízení. Součástí této prohlídky je seřízení tlaku plynu, kontrola hořáku, komory, kontrola funkce bezpečnostních prvků, termostatů a plynotěsnosti, případně zaškolení obsluhy. Provozovatel obdrží protokol o provedené prohlídce. Provedením pravidelné prohlídky je splněna povinnost, kterou ukládá provozovateli zákonč. 458/2000 Sb., § 62, odst. 2, písm. F).
Servisní služby jsou centrálně řízeny z dispečinku firmy Robur s.r.o. na servisním e-mailu: servis@robur.cz a bezplatné lince 800 153 491
Servisní zásah - všechny servisní zásahy budou prováděny na základě písemné objednávky (doručené e-mailem).
Provedení servisního zásahu ani výměna náhradních dílů není zahrnuta v celkové ceně služeb. Ceny za servisní služby a ceny náhradních dílů budou účtovány podle aktuálního ceníku poskytovatele, s čímž je objednatel srozuměn.