
Obchod: +420 800 159 826
Servis: +420 800 153 491
Bezplatný servisní program k novým jednotkám se dvěma ročními prohlídkami zdarma
Servisní program MŮJ ROBUR zahrnuje technickou péči o produkty dodané poskytovatelem prováděnou dle příslušných předpisů a všechny nutné servisní zákroky tak, aby byly produkty provozovatele ve sjednané době funkční a objednatel měl zajištěno vyhotovení protokolů a povinných zkoušek a měření předmětných produktů dle příslušných právních předpisů.
(z toho 2x roční prohlídka bez vyúčtování)
Poskytovatel provede pravidelné roční prohlídky (dle ČSN 38 64 05 - Plynová zařízení - Zásady provozu) jedenkrát ročně mimo topnou sezónu. Součástí pravidelné prohlídky je seřízení tlaku plynu, kontrola hořáku, komory, kontrola funkce bezpečnostních prvků, termostatů a plynotěsnosti, případně zaškolení obsluhy. Provozovatel obdrží protokol o provedené prohlídce. Provedením pravidelné prohlídky je splněna povinnost, kterou ukládá provozovateli zákon č. 458/2000 Sb., § 62, odst. 2, písm. F).
(z toho 5 let zdarma za předpokladu, že provozovatel koná pravidelné roční prohlídky)
Poskytovatel se zavazuje udržovat produkty v plně funkčním stavu po dobu účinnosti smlouvy o poskytování technické podpory a servisní péče. V případě ohlášení závady s provozem produktu objednatelem je poskytovatel povinen zajistit kontrolu a popřípadě i nutnou opravu produktu prostřednictvím vyškoleného a nezbytně technicky vybaveného pracovníka.
Před objednáním servisního výjezdu musí provozovatel zkontrolovat body uvedené v kartě první pomoci a v případě, že technik přijede na opravu a nefunkčnost zařízení bude způsobena jedním z uvedených bodů, výjezd bude fakturován dle aktuálního ceníku poskytovatele.
Součástí trvalé servisní péče nejsou:
Poskytovatel může požadovat úhradu nákladů u závad, které byly způsobeny tím, že vlastnosti (přívod el. energie, přívod plynu, stav odtahů spalin a sání vzduchu, teploty prostředí) neodpovídají požadavkům výrobce uvedeným v návodu k obsluze zařízení.
Nainstalovat novou jednotku Robur v souladu s návodem a nechat si ji odborně zprovoznit naším servisním technikem. Pokud je vše v pořádku, může pak provozovatel přejít rovnou k aktivaci servisního programu Můj ROBUR.
V dalším kroku mu bude z našeho obchodního oddělení odeslán návrh servisní smlouvy, který v případě uzavření zajišťuje poskytování výše uvedeného servisního programu.
Máte uvedeny do provozu zařízení ROBUR řady ROBUR NEXT a rádi byste čerpali výhody servisního programu Můj ROBUR?
Nejprve můžete vyzkoušet návody v našich Kartách první pomoci, které vám mohou pomoct vyřešit běžné problémy např. s nastartováním jednotky ROBUR.
Pokud však ani to nepomůže, neváhejte se na nás obrátit, ať už telefonicky na +420 800 153 491, e-mailem na servis@robur.cz nebo prostřednictvím formuláře Ohlášení závady.