Můj ROBUR

Bezplatný servisní program k novým jednotkám se dvěma ročními prohlídkami zdarma

Servisní program MŮJ ROBUR zahrnuje technickou péči o produkty dodané poskytovatelem prováděnou dle příslušných předpisů a všechny nutné servisní zákroky tak, aby byly produkty provozovatele ve sjednané době funkční a objednatel měl zajištěno vyhotovení protokolů a povinných zkoušek a měření předmětných produktů dle příslušných právních předpisů.

Servisní program MŮJ ROBUR zahrnuje

  • 2 pravidelné roční prohlídky zdarma
  • Servisní výjezdy a opravy zdarma po dobu 5 let (podmíněno konáním prohlídek)

Pravidelné roční prohlídky mimo topnou sezónu

(z toho 2x roční prohlídka bez vyúčtování) 

Poskytovatel provede pravidelné roční prohlídky (dle ČSN 38 64 05 - Plynová zařízení - Zásady provozu) jedenkrát ročně mimo topnou sezónu. Součástí pravidelné prohlídky je seřízení tlaku plynu, kontrola hořáku, komory, kontrola funkce bezpečnostních prvků, termostatů a plynotěsnosti, případně zaškolení obsluhy. Provozovatel obdrží protokol o provedené prohlídce. Provedením pravidelné prohlídky je splněna povinnost, kterou ukládá provozovateli zákon č. 458/2000 Sb., § 62, odst. 2, písm. F).

Trvalá servisní péče

(z toho 5 let zdarma za předpokladu, že provozovatel koná pravidelné roční prohlídky)

Poskytovatel se zavazuje udržovat produkty v plně funkčním stavu po dobu účinnosti smlouvy o poskytování technické podpory a servisní péče. V případě ohlášení závady s provozem produktu objednatelem je poskytovatel povinen zajistit kontrolu a popřípadě i nutnou opravu produktu prostřednictvím vyškoleného a nezbytně technicky vybaveného pracovníka.

Před objednáním servisního výjezdu musí provozovatel zkontrolovat body uvedené v kartě první pomoci a v případě, že technik přijede na opravu a nefunkčnost zařízení bude způsobena jedním z uvedených bodů, výjezd bude fakturován dle aktuálního ceníku poskytovatele.

Součástí trvalé servisní péče nejsou:

  • úkony, které spadají do standardní obsluhy zařízení ROBUR ve smyslu návodu k použití jednotky (především závady způsobené zablokováním limitního termostatu nebo vybitím baterií termostatu apod.);
  • nefunkčnost způsobená výpadkem energií pro jednotku (přerušení dodávky el. energie nebo plynu);
  • čištění spalovacích prostor jednotky v případě instalace typu B (sání spalovacího vzduchu z vytápěného prostoru). Doporučujeme vždy instalaci typu C (uzavřený spotřebič);
  • opravy a související kontrola stavu jednotky v případě poškození způsobeného vnějšími okolnostmi, které jsou pro provoz jednotky nepřípustné (např. zkraty, přepětí nebo podpětí sítě, nepřípustný tlak plynu v rozvodu, požár, úder blesku, vnější mechanické poškození, pády).

Poskytovatel může požadovat úhradu nákladů u závad, které byly způsobeny tím, že vlastnosti (přívod el. energie, přívod plynu, stav odtahů spalin a sání vzduchu, teploty prostředí) neodpovídají požadavkům výrobce uvedeným v návodu k obsluze zařízení.

Podmínky pro poskytování Servisního programu

  1. Uvedení daného produktu do provozu technikem poskytovatele, přičemž objednatel bere na vědomí, že služba uvedení produktu do provozu je službou poskytovanou na objednání a zpoplatněna cenou dle aktuálního ceníku, tj. není součástí bezplatné servisní péče. 
  2. Podepsání Servisní smlouvy nejpozději do tří měsíců od UVP.
  3. Instalace daného produktu a jeho provozování v souladu s návodem.

Co pro to musí udělat provozovatel?

Nainstalovat novou jednotku Robur v souladu s návodem a nechat si ji odborně zprovoznit naším servisním technikem. Pokud je vše v pořádku, může pak provozovatel přejít rovnou k aktivaci servisního programu Můj ROBUR.

V dalším kroku mu bude z našeho obchodního oddělení odeslán návrh servisní smlouvy, který v případě uzavření zajišťuje poskytování výše uvedeného servisního programu.

Aktivace servisního programu Můj ROBUR

Máte uvedeny do provozu zařízení ROBUR řady ROBUR NEXT a rádi byste čerpali výhody servisního programu Můj ROBUR?

  1. Nejprve vyplňte žádost, jestliže bylo splněno, že jednotka byla nainstalována v souladu s návodem a byla uvedena do provozu pracovníkem firmy ROBUR s.r.o. Žádost je vhodné vyplnit bezodkladně po uvedení do provozu (nejpozději do 3 měsíců).
  2. Na email, který do žádosti vložíte, Vám bude následně odeslán z našeho servisní oddělení návrh servisní smlouvy o servisních službách a programech ROBUR.
  3. Podepsaný návrh smlouvy odešlete emailem zpět anebo na email info@robur.cz anebo je možné jej zaslat poštou na adresu: ROBUR s.r.o., Vintrovna 439/3g, Popůvky 664 41.

Zastihla vás nečekaná závada a máte aktivní program Můj ROBUR?

Nejprve můžete vyzkoušet návody v našich Kartách první pomoci, které vám mohou pomoct vyřešit běžné problémy např. s nastartováním jednotky ROBUR.

Pokud však ani to nepomůže, neváhejte se na nás obrátit, ať už telefonicky na +420 800 153 491, e-mailem na servis@robur.cz nebo prostřednictvím formuláře Ohlášení závady.

X
Robur logo

Nezávazná poptávka